Kwaliteit
Natuurlijk wil je het graag goed hebben bij Sius. Met ondersteuning die bij jou past. Medewerkers van Sius zetten zich elke dag in om dat voor elkaar te krijgen. Met het HKZ-keurmerk laten we zien dat we goede kwaliteit bieden en steeds ons best doen om ons te blijven verbeteren.
In gesprek met elkaar
We verbeteren de kwaliteit bijvoorbeeld door met jou en je verwanten te praten over jullie ervaringen bij Sius. Hiervoor hebben we speciale raden voor medezeggenschap. Daarnaast kun je je mening geven in het tevredenheidsonderzoek. Het bestuur neemt de uitkomsten van dit onderzoek mee bij beslissingen.
Ook kun je je ervaring delen op ZorgkaartNederland. Hiermee help je nieuwe cliënten met een keuze maken en help je Sius. Zo weten we wat je belangrijk vindt. En kunnen we onze ondersteuning verbeteren. In ons jaarverslag 2023, inclusief kwaliteitsbeeld, lees je alles over wat we in 2023 hebben gedaan.
De zorg is mensenwerk. Er kan dus altijd iets misgaan. Ben je ontevreden of heb je een klacht? Dan kun je ons stappenplan volgen, zodat we samen een oplossing voor je vinden. We hebben een speciaal stappenplan voor medewerkers.