15 juni open dag bij Sius. Kom je langs?

Van 11.00 tot 15.00 uur openen het kantoor en verschillende zorglocaties van Sius hun deuren. Zo kun je op een laagdrempelige manier kennismaken met Sius en de zorg. Tijdens een kop koffie beantwoorden we al je vragen.

Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Kwaliteitsrapport

In het kwaliteitsrapport 2022 vertellen we hoe we binnen Sius omgaan met kwaliteit. Wat verstaan we onder kwaliteit? Wat gaat goed en wat kan beter?

Dit bekijken we vanuit de drie bouwstenen die vanuit het kwaliteitskader zijn vastgesteld:

  • Het zorgproces rondom de individuele cliënt
  • Cliëntervaringen
  • Ervaringen van medewerkers

Daarnaast kijken we ook kritisch naar onze organisatie. En niet als doel op zich, maar om de kwaliteit van leven van de mensen die we ondersteunen te verbeteren.

Sius is een transparante organisatie. Dat zit in ons DNA. Daarom zijn we ook blij met de werkwijze voor de jaarrapportage in de vorm van het kwaliteitsrapport. Het schrijven van het rapport heeft ons inzicht gegeven in ‘hoe we het eigenlijk doen’. We zijn trots op hoe we als organisatie ons werk doen. En we zien ook belangrijke verbeterpunten. Het is goed om jezelf zo continu een spiegel voor te houden. De inhoud van het kwaliteitsrapport is een goed startpunt voor ons voor de toekomst om ons te blijven verbeteren.

Kwaliteitsrapporten

Kwaliteitsrapport 2022

Cliëntenversie kwaliteitsrapport 2022

Kwaliteitsrapport 2021

Cliëntenversie kwaliteitsrapport 2021

Kwaliteitsrapport 2020

Cliëntenversie kwaliteitsrapport 2020

Kwaliteitsrapport 2019

Cliëntenversie kwaliteitsrapport 2019

Kwaliteitsrapport 2018

Clientenversie kwaliteitsrapport 2018

Kwaliteitsrapport 2017